Realny Realny
708
BLOG

„Jeśli nie grzeszysz, jako mi powiadasz”-czemu PiS jest przeciw?

Realny Realny Polityka Obserwuj notkę 16

 „Jeśli nie grzeszysz, jako mi powiadasz. Czego się miła, tak często spowiadasz?” -pytał Jan Kochanowski w jednej ze swoich fraszek.

Podobne pytanie zadać chciałbym zwolennikom PiS-u.

Drodzy wielbiciele potęgi Kaczyńskiego i Macierewicza – dlaczego przedstawiciele waszej partii są przeciwni powołaniu komisji wyjaśniającej prace Antoniego Macierewicza w sprawie WSI.

Proszę nie wklejajcie tekstów z pisowskich mediów i tym podobnych bzdur,

Interesuje mnie wasze indywidualne zdanie.

Dlaczego nie mielibyście poznać genialności pisowskich przywódców, ich doskonałości i perfekcji, a przede wszystkim słuszności poczynań przy rozkładzie polskiego wywiadu.

Dlaczego prominenci PiS-u nie chcą wam tego pokazać, ba, nie chcą pokazać nam wszystkim, przecież tym łatwiej wygrają najbliższe wybory i każde następne, wreszcie, czyż nie tak ?

  

 - JEŚLI NIE GRZESZYCH, JAKO MI POWIADASZ. CZEMU SIĘ PIS-ie  KOMISJI OBAWIASZ? -  

Realny
O mnie Realny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka